۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

زرنگی همشهری اصفهانی ما!

حتما ماجرای راننده ایرانی در کانادا را شنیده‌اید که دنده عقب می‌رفته وبه ماشینی می‌زند و پلیس که می‌آید، از راننده ایرانی عذرخواهی می‌کند و می گوید " لابد راننده کانادایی مست است که مدعی‌ است شما دنده عقب می‌رفتید!" حالا اتفاق جالب‌تری در اتوبان اصفهان رخ داده:
همشهری اصفهاني ما توی اتوبان با سرعت ۱۸۰ كيلومتر در ساعت می رفته كه پليس با دوربينش شكارش مي كند و ماشينش را و متوقف مي كند. پليس مي‌آید كنار ماشين و می‌گوید: گواهينامه و كارت ماشينو بدين.اصفهانی با لهجه غلیظی می‌گوید:" من گواهينامه ندارم. اين ماشينم مالی من نيست. كارتا ايناشم پيشي من نيست. من صَحَب ماشينا كشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب. چاقوش هم صندلی عقب گذاشتم! حالاوَم داشتم ميرفتم از مرز فرار كونم، شوما منا گرفتين." مامور پليس كه حسابی گیج شده بوده بيسيم می‌زند به فرمانده‌اش و عين قضيه را تعريف می‌كند و درخواست كمك فوری مي‌كند. فرمانده اش هم ميگوید که او كاری نكند تا خودش برسد! فرمانده در اسرع وقت خودش را به محل می‌رساند و به راننده اصفهاني مي‌گوید: آقا گواهينامه؟ اصفهانی گواهينامه اش را از توی جيبش در مي‌آورد و می‌دهد به فرمانده. فرمانده می‌گوید: كارت ماشين؟ اصفهانی كارت ماشين را كه به نام خودش بوده از جيبش در می‌آورد و مي‌دهد به فرمانده. فرمانده که روی صندلی عقب چاقویی نیافته، عصبانی دستور می‌دهد راننده در صندوق عقب را باز كند. اصفهانی در را باز ميكند و فرمانده مي‌بيند كه صندوق هم خالي است. فرمانده كه حسابي گيج شده بوده، به راننده اصفهانی مي‌گوید:" پس اين مأمور ما چي ميگه؟!" اصفهانی مي‌گوید: "چی ميدونم والا جناب سرهنگ! حتماً الانم می‌خواد بگد من داشتم ۱۸۰ تا سرعت می‌رفتم؟"

۵ نظر:

  1. بله اصفهانیی که بتونه آب اهواز را بکشونه اصفهان به قیمت خشکاندن کارون و بی آبی خوزستانیها را جشن بگیره حق داره.اما این نیز بگذرد.

    پاسخحذف
  2. زاینده رود هزاران سال است که آب داره. حالا از آب اهواز شد زاینده رود؟ آب کارون به خلیج فارس هرز میرود و قسمتی هم صادر میشود . اتفاقا این نفت خوزستان است که صرف تجملات تهران و زیر حرم سازی مشهد میشود .

    پاسخحذف
  3. به هر حال هم نفت و هم آب بر هر کس که حق خوزستانی ها را پایمال کرده از خون سگ حرامتر باشددر هر لباس و هر مقام.این آخوندها که این همه از احکام شرعی و حرام وحلال دم میزنند اگر راست میگویند در این مورد حکم بدهند.

    پاسخحذف
  4. فکر کنم اون سرعت گیره ، سرعت رو ثبت می کنه ! نه ؟ بعد یه چیز دیگه اون پلیس نمی تونسته یه نگاه به صندوق عقب بندازه؟ ( نگید طبق قانون اجازه اش رو نداشته!)

    پاسخحذف
  5. من نمی دونم چرا جوکهای قدیمی رو به اسم این و اون همیشه در می کنیم

    پاسخحذف