۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

آقا جواد با این‌همه بگیر و ببند، جنس خوب از کجا به بدن می زنی؟

به‌جای این مربیان بخت‌برگشته لیگ برتری، این روزها باید از سیاستمدارانی که در شبکه‌های مختلف صداوسیما اطراق کرده‌اند، تست اعتیاد گرفت. دیشب نبودید ببینید این محمدجواد لاریجانی چه هایپری شده بود، ملنگ ملنگ! جلوی مرتضی حیدری کودتاچی نشسته بود و چیزها می گفت که هیچ آدم عاقلی به زبان نمی‌آورد! از جمله این‌که "برای غرب بد است چند سال دیگر بگوید با کشور سوپرپیشرفته‌ای مثل ایران خوب رفتار نکرده"، "این‌که امریکا می‌خواهد در انتخابات ما دخالت کند، از ضعف دیپلماسی و فکر قدیمی آن است"، "صحبت‌های عسلی اوباما در برابر شیطنت های اخیرش چیزی نیست"، "مذاکره باید برسر این باشد که ما سلاح اتمی داریم یا نه"، "آن‌ها طفل حرامزاده‌ای را از آژانس به شورای امنیت بردند."،" امریکا و انگلیس و فرانسه کی هستند که بخواهند با ما مذاکره کنند؟"، "ایران در شورای حقوق بشر خیلی فعال است و در زمان آیت الله شاهرودی ما کار بزرگی کردیم و حقوق بشر را به حقوق شهروندی در ایران تبدیل کردیم."، "در شورای بشر به ما اتهام هایی می زنند که مال دین اسلام است و از ما می‌خواهند قوانین دین اسلام را عوض کنیم."
البته حیدری هم بیکار ننشست و گفت:" اتفاقا ما در موضوع هسته‌ای کلیرنس خوبی گرفتیم" و نشان داد کشوری که در آن به‌سر می برده و به قول خودش خیلی دور بوده، کجا بوده!

۱ نظر:

  1. حالا چرا انقدر اصرار داشتن از کلمات انگلیسی استفاده کنن؟؟؟بعد از کلمات عربی‌ حالا نوبت انگلیسی شده؟!!هیچوقت فارسی‌ یاد نمیگیرند:(

    پاسخحذف