۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

علی اکبر صالحی وزیر امور داخله شد!

به‌نظر شما وزیری که نه اجازه رفت‌وآمد به کشورهای اتحادیه اروپا را دارد و نه بعنوان وزیر می‌تواند از امریکا ویزا بگیرد، وزیر امور داخله است یا خارجه؟ تازه عراق هم اگر راهش می‌دهد، به‌خاطر این است که موطن اولش محسوب می‌شود!

۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

جناب 20.30 هر جمله عربی نشانی از اسلام و مسلمین نیست!

وقتی می‌بینم برنامه 20.30 مدتی است با همه توان سعی در اسلامی جلوه دادن تظاهرات مردمی تونس دارد و خبر جعلی اسلام‌خواهی مردم تونس را روی تصاویری از جملات عربی در دست تظاهرکنندگان به‌نمایش می‌گذارد، یاد ماجرای همشهری‌مان می‌افتم که با یک عرب تصادف کرده بود و به پلیس می‌گفت:" من هرچه به این عرب می گویم مقصر تویی، برای من قرآن می‌خواند!" انگار هرکس در تونس عربی بنویسد یعنی به‌دنبال اسلام است! جالب این‌که روی تصاویر نوشته شده:"باهم باشیم تا پیروز شویم..." اما 20.30 با اصرار آن را اسلام خواهی وآیه‌های قرآن می‌داند!

۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

کارشناس نابغه " دیروز امروز فردا" این چنین به جنگ فتنه آمد!

امشب برنامه دیروز امروز فردا یک نابغه فسیل به نام دکتر ابهری را دعوت کرده بود که گفت: " سال ۱۳۷۱ یعنی زمان اصلاحات اولین ماهواره فارسی زبان به هوا رفت!" رنجبران مجری برنامه تذکر داد:" البته ۱۳۷۱ دوره اصلاحات نبود" ابهری گفت:" خوب بعد از اصلاحات بوده"!!! و رنجبران گفت:" بعدش هم نبوده. اصلا بگذریم!" و ابهری گفت:" منظورم این بود که مقام عظمای ولایت هشدار دادند..." بعد هم گفت که شبکه های من و تو 1و 2 و فارسی 1 به نظام ضربه می زنند، چون من و تو از شبکه آرتی ال انگلستان است.
باز صد رحمت به حسین بازجو که بعد از یک ربع تمرین اسم مایکل لدین را شکسته بسته تلفظ می کند!

۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

: اولین جمله کاندید بهترین طنز سال 2011 را احمدی‌نژاد گفت!

 جمله طنزی که او دیروز بیان کرد این بود:" آیا می‌خواهیم به‌جایی برسیم که حاکمان ما برای آن‌که مشکل سرمایه‌داران را حل کنند، جنگ به‌راه بیندازند؟ نه، ما دنبال جامعه‌ای بودیم که همه مرفه باشند؛ همه با هم دوست باشند؛ پاکی و عشق و انسانیت باشد و دروغ و فریب و کلک در آن نباشد"!0  


۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

آش به قدری شور شد که 20.30 هم در معرفی مهمانان هسته ای کم آورد!

مهمانان بازدید تاسیسات هسته ای چنان از کشورهای پرت و پلا بودند که 20.30 هم رویش نشد اسم شان را ببرند. اما در اعلام مهمانان نیامده به کشور، شاهکار زد: امریکا، انگلیس و آلمان که دعوت نشده بودند، اتحادیه اروپا هم که تحت فشار امریکا فریب خورد و نماینده نفرستاد. از پین و روسیه انتظار می رفت شرکت کنند که آن ها هم فقط و فقط به دلیل دیر دعوت شدن و عدم هماهنگی نتوانستند بیایند. به نظر شما پس چه کشورهایی آمده بودند؟ از 120 کشور حاضر تنها کشوری را که 20.30 رویش شد نام ببرد، ونزوئلا بود.

۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

شاهکار صداوسیما هنگام پخش خبر سقوط هواپیما!

بعد از کلی پنهان‌کاری احمقانه و گفتن این‌که "انشالله برای مسافران اتفاقی رخ نداده" توسط مسئولان وزارت راه طی اخبار دیشب، امروز صبح خانم گوینده خبر ساعت 7 در تیتر خبرها اعلام کرد: "سانحه هوایی و تسلیت رئیس‌جمهور!" و طوری خبر را خواند که انگار به جای کشته شدن 77 نفر، خبر عروسی خانم والده و تبریک احمدی‌نژاد را می‌دهد! تازه بعد از آن در مشروح اخبار هم پس از اعلام تعداد کشته شدگان، با خوش‌رویی گفت: " رئیس‌جمهور در پی این سانحه، دستور پی‌گیری را برای وزیر راه صادر کردند!" ببینیداحمدی‌نژاد چقدر به مردم مهر می‌ورزد: به جای برکناری وزیر، دستور پی‌گیری - بله، پی‌گیری! - برای وزیر راهش صادر کرده است. البته به وزیر راهی که پایان‌نامه آدم را نوشته باشد و در روز دفاع به‌جای دفاع و بررسی تز، با ذکر صلوات نمره‌‌اش را داده باشد، معلوم است که از گل کمتر نمی‌شود گفت. سقوط هواپیما و وزیر راه را ول کنید و حال کنید با کابینه 70 میلیونی که احمدی‌نژاد قولش را داده بود!

۱۳۸۹ دی ۱۴, سه‌شنبه

تقسیم وظایف "خودنویس" با "کیهان"!

آقا خیلی جالبه:این روزها سایت خودنویس با کیهان به همانگی عجیبی رسیده. به‌این ترتیب که اگر سران جنبش سبز به خمینی بد بگویند، روزنامه کیهان عصبانی می‌شود و علیه آن مطلب می‌نویسد و اگر از خمینی به‌خوبی یاد کنند، سایت خودنویس با کاریکاتور و مطالب مختلف به آن‌ها توهین می‌کند و البته اسمش را می‌گذارد نقد و تا کسی بخواهد اعتراض کند فریاد می‌زند که پس دموکراسی چه می‌شود! جالب است که حتی زحمت گوش کردن به حرف سبزها را هم به خودشان نمی‌دهند. مثلا کروبی می‌گوید که امروزه از زمان خمینی هم وضع بدتر شده  و هیچ اظهارنظر ارزشی در مورد خوبی یا بدی آن زمان نمی‌کند. اما برای خودنویس همین کلمه "خمینی" در متن کافی است تا خوراک برای حمله به جنبش مردمی فراهم شود. خودنویس به کنایه بسیار مهم کروبی در مورد مشکلات 21 سال اخیر که اشاره به دوره رهبری خامنه ای دارد، کاملا بی اعتناست. حتی وقتی زهرا رهنورد می‌گوید در زمان خمینی هم انحطاط و انحراف شروع شده بود، خودنویسی‌ها ساکت می‌شوند و این بار کیهان است که رهنورد را با مریم رجوی مقایسه می‌کند. بارها از خودنویسی‌ها پرسیده‌ایم که از کوبیدن سران و مردم هوادار جنبش سبز چه سودی می‌برند؟ پاسخی نداده‌اند. بازهم پرسیده‌ایم که آلترناتیوتان را بگویید، شاید ما هم به‌شما پیوستیم، اما ساکت مانده‌اند. پس می‌گوییم لطفا شما به عزلت‌نشینی‌تان در کنج خانه‌ها ادامه بدهید و بگذارید ما سهمیه باتوم‌مان را بخوریم. لطفا مانع‌مان در شعار دادن و شنیدن حرف‌های سران سبز نشوید. البته علت دیگری برای هماهنگی خودنویس با کیهان وجود دارد که بماند...