۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

یک نفر جلوی این دیوانه را بگیرد!

فایلی صوتی بسیار مضحکی از زمانی که حسن عباسی از صداوسیما اخراج شده بود وجود دارد که در پاسخ به عنوان قلابی معروفش "دکتر" میگوید: 



- هر هفته مقاله‌های من در نیویورک تایم (و نه نیویورک تایمز!) چاپ می‌شود و زیر مقالاتم می‌نویسند:"کیسینجر اسلام"!
- من تنها آدم زنده در ایران هستم که دکترینم در دانشگاه‌های خارج تدریس می‌شود.
- بعد از برنامه کنکاش در شبکه جام‌جم، هرساله بیش از 196 هزار ایمیل و نامه دریافت کردم.
- من هر ساله بیش از 500 سخنرانی دانشگاهی انجام می‌دهم.
- دایپلما همان چیزی است که به آن دیپلم می‌گویید و معنایش نمی‌دانید چیست!
- من استاد راهنمای 104 رساله دکترا بوده‌ام.

اما بعد از چندسال وقتی یکشنبه شب قسمت‌هایی از دوره جدید برنامه "دیروز، امروز، فردا" را دیدم ، بازهم از حرف‌های مهمان متوهم برنامه که در پارانویا با مرادش احمدی نژاد رقابت می کند، شاخ درآوردم. خودتان بخوانید: 
- شبکه سوم شبکه جوان است و من باید سطح حرف‌هایم را پایین بیاورم تا همه متوجه بشوند. وگرنه اگر شبکه چهارم بودم، طور دیگری حرف می‌زدم.
- ما به‌جای استاد، یک ضبط صوت در دانشگاه‌ها داریم که کانت و هگل و نیوتن و وبر را درس می‌دهد .
- اصلا در رساله و پایان نامه، چه نیازی به منبع هست؟ هر کسی باید یک نظریه بدهد. نظریه دادن که کار سختی نیست!
- ترجمه‌های ما همه غلط است: "هیومن" معنی انسان نمی‌دهد و "پیس" به معنی صلح نیست. زمان جنگ امریکا به عراق عده‌ای از سرداران سپاه را به تلویزیون آوردند، اما مردم بیشتر از همه تحلیل‌های مرا پسندیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر