۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

شاهکار 20.30 دیشب در مصاحبه با آسیب دیدگان عاشورا!

دیشب 20.30 را نگاه می‌کردم و وسطش با عصبانیت کانال را عوض کردم. اما یکی از دوستان زنگ زد که کجایی که بمب خنده از دست رفت. خوشبختانه اخبار ساعت 9 شبکه یک و ساعت 10شبکه سه هم گزارش را پخش کردم و دیدم که دوستم راست میگفته! خبرنگار به‌سراغ مجروحان توی بیمارستان‌ها رفته بود. یکی می گفت: من سوار موتور از عزاداری برمی گشتم که یک عابر به موتورمن زد و بعد هم کتک خوردم(یاد دوستی افتادم که با کله زده بود توی دماغ یک نفر دیگرو توی کلانتری می‌گفت که این آقا با دماغش زده توی کله من!) اما از این جالب‌تر، فردی بود که خود را عزادار حسینی معرفی می‌کرد و معلوم بود از این قمه زن‌های حرفه ای محرم است. او روبه دوربین گفت:"من داشتم عزاداری می کردم که با قمه زدند توی سرم!"و توضیح نداد که احتمالا بعد از قمه زدن به خودش، او را  به بیمارستان آورده اند! خلاصه که این روزها 20.30 حسابی قاتی کرده !  

۱ نظر:

  1. به همين دليل مردم لقب آيت الله بى بى سى به اين راديو داده اند

    پاسخحذف