۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

استفاده از "ووووزلا"، بلندگو و سوت در ورزشگاه ها مجاز اعلام شد، فقط الله اکبر گفتن ممنوع است!


به گزارش آینده گو نیوز، در آستانه آغاز لیگ برتر، استفاده از "ووووزلا"، بلندگو و سوت در ورزشگاه ها مجازاعلام شد، فقط الله اکبر گفتن ممنوع است. بنابراین گزارش تکبیر فرستادن تا اطلاع ثانوی در جمهوری اسلامی ممنوع است!

۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

آقای شهرام امیری چقدر نرخ را بالا پایین می کنی؟!


شهرام امیری در امریکا می گفت که امریکایی ها حاضرند 50 میلیون دلار به او بدهند اما در فرودگاه گفت که مبلغ پیشنهادی 10 میلیون دلار بوده است. او که توسط وزارت امورخارجه دانشمند هسته ای خوانده می شد، در بازگشت به ایران اعلام کرد که چیزی از علم هسته ای نمی داند و یک محقق دانشگاهی معمولی است. یعنی فاصله یک دانشمند هسته ای با محقق دانشگاهی اینقدر است؟ البته شاید هم مشکل ارزیابی مدرک تحصیلی امیری بوده. امریکایی ها هرچه گشته اند، محل تحصیل نابغه بزرگ هسته ای را که دانشگاه مالک اشتر سپاه پاسداران بوده، در لیست دانشگاه های جهان پیدا نکرده اند!

شهرام امیری " توجیه نشده " با علامت V به ایران آمد!






اولین تصویرپخش شده از شبکه خبر از شهرام امیری او را بالای پله برقی سالن ترانزیت فرودگاه امام نشان می دهد که دست راستش را به علامت V معروف جنبش سبز بالا گرفته و لبخند می زند! انگار وقت پیدا نکرده بودند به این بنده خدا بگویند طی این 14 ماهی که در ایران نبوده، خیلی چیزها عوض شده!

۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

احمدی نژاد غیرمستقیم اشاره کرد که دولتش بمب اتم دارد!


احمدی نژاد در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد: " بمب اتمی از آن دولت های عقب افتاده سیاسی جهان است." 
به نظرش البته دولتی که صندوق های رای را بیرون می اندازد و نتیجه انتخابات را در یک اتاق سربسته تولید می کند، عقب افتاده ترین دولت دنیا نیست!