۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

به لطف تربیت برتر ضرغامی، "گوز" و "گوزینه" هم وارد ادبیات سیما شد!

با آغاز اکران فیلم اخراجی‌ها3 که شبکه‌های سیما را برای تبلیغ همه‌جانبه دراختیار گرفت، ادبیات مبتذل این فیلم هم با وقاحت وارد سیمایی شد که ادعای اسلامی بودن و تربیتی بودن دارد. یکی از بخش‌های این ادبیات درخشان، دیالوگ‌های اکبر عبدی در فیلم است که از گزینه  به عنوان "گوز" و گوزینه" یاد می‌کند و این تکه از فیلم، هر روزه ده‌ها بار در شبکه‌های سیما پخش می‌شود! گویا ضرغامی تربیت و ادبیات مبتذل خودش را که نمونه‌اش را در سخنرانیش در سیزده آبان پارسال دیدیم، به صداوسیما هم سرایت داده است.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

برنامه 20.30 عربستان و شورای همکاری خلیج فارس را هم جزء غرب به حساب آورد!

امشب مجری برنامه 20.30 متن خبر را چنین خواند: " اعتراض مخالفان یمن به دخالت غربی‌ها!" اما در خود گزارش اثری از غرب نیست! گفته می‌شود شورای همکاری خلیج‌فارس از مذاکره با علی عبدلله صالح گفته است. بعد اضافه می‌شود که در این شورا عربستان هم عضو است و در پایان گفته می‌شود که عربستان از غرب خط می‌گیرد! پس در نتیجه غرب در یمن دخالت کرده است. به این می‌گویند استدلال به سبک عزت‌الله ضرغامی!

۱۳۹۰ فروردین ۱۲, جمعه

احمدی نژاد تقلب را پذیرفت و متعهد شد دیگر دروغ نگوید!

دیروز در همایش استانداران احمدی‌نژاد تقلب در آرای انتخابات از 3 به 63درصد را پذیرفت و متعهد شد با اینکه برایش خیلی سخت است، دیگر دروغ نگوید. درپی‌این خبر، احمد جنتی نیز آمادگی شورای نگهبان را برای بازنگری آراء و احقاق حقوق دیگر کاندیداها اعلام کرد. سردار احمدی‌مقدم از تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری عباس کارگر جاوید قاتل ندا آقاسلطان  و نیز بقیه قاتلین جنبش سبز خبر داد. مقام رهبری ضمن قدردانی از تلاش‌های احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی را پسرپسردایی خویش نامید و از تلاش های ارزنده او در دوره نخست‌وزیری گفت. او کروبی را یار غارخویش در زندان خواند. وزیر نیرو اعلام کرد انرژی آلوده هسته ای تعطیل و از هفته آینده کار برروی انرژی خورشیدی آغاز خواهد شد. او همچنین از معقول شدن قیمت بنزین و افزایش تدریجی آن مانند دوره ریاست‌جمهوری خاتمی خبر داد. فرمانده سپاه پاسدارن در یک کنفرانس خبری از ادغام این نهاد در ارتش خبر داد و همزمان ضرغامی ازراه اندازی تلویزون‌های خصوصی حمایت کرد. وزیردارایی اعلام کرد در صورت شفاف‌سازی در حسابرسی نهادهای بنیاد و زیرنظر رهبری، خصوصی‌سازی در بورس کار دشواری نخواهد بود و بانک مرکزی فرمول اصلاحی نرخ تورم را برای اعلام نرخ واقعی آن به‌کار گرفت.