۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

خاک بر سرت بشار اسد: مشاوران سپاه اگر کار بلد بودند، برای خودشان می کردند!

می‌بینیم افتاده‌ای به فریاد زدن درباره "فتنه" و "الفتنه" و به قدری ناشی هستی که زود خود و مشاوران سپاهیت را لو داده‌ای! بعد از آن هم که از " خاموش‌کردن فتنه" گفتی و این که خود "امت" باید این فتنه را خاموش کنند، باز کار خودت را در استفاده از کلام سپاه و رهبر خراب‌تر کردی.
آخر مرد حسابی، سپاه اگر کار بلد بود که آشفتگی‌های درون خودش را جمع و جور می‌کرد، به زور ساندیس بسیج را برای کشتن مردم نمی فرستاد و چنین سراسیمه در مقابل مردم قدعلم نمی‌کرد! پس خاک بر سر تو که مشاورانت را از سپاه انتخاب کرده‌ای و حتی نمی‌دانی وضعیت جنبش سبز با قیام‌های کشورهای عربی متفاوت است!  

۱۳۹۰ فروردین ۳, چهارشنبه

سرهنگ قذافی جوک سال 90 را گفت: " نیروهای ائتلاف نباید غیرنظامیان را هدف قرار دهند!"

در حالی که تاکنون قذافی بیش ار سی هزار غیرنظامی را کشته است، می گوید: " نیروهای ائتلاف نباید غیرنظامیان را هدف قرار دهند و این کارشان حرکتی تروریستی است!" او درحالی این نکته را می گوید که یکی از خانه های متعددش مورد اصابت موشک نیروهای ائتلاف قرار گرفته اما تلفاتی نداشته است!

۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

جنبش سبز باعث شد لااقل جمهوری اسلامی 2 سال دست از سر فلسطین برداره!

آقایان تا دیدند جان و سرمایه خودشان به خطر افتاده، فلسطین و مظلوم هاش از یادشان رفت! دو ساله که حتی روز قدس هم به جای فلسطین از فتنه می گویند! فلسطینی ها هم به برکت جنبش سبز نفس راحتی کشیدند و بعید نیست همین روزها به صلح پایدار برسند.

این هم شد جریمه؟!

پلیس ۱۳۰۰۰ تومان جریمه‌ت می‌کنه، سرماه میشه دو برابر ۲۶۰۰۰ تومان. ۲۰۰۰ تومان به پلیس ۱۰+ می‌دهی و اعتراض می‌کنی، باز هم میشه ۱۳۰۰۰ تومان!

۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

تقدیم به 3 سه شنبه عزیز سبز!

بچه که بودیم می خواندیم: : امشب شب سه شنبه ست، فردا شب هم سه شنبه ست؛ این سه سه شب، آن سه سه شب؛ هر سه سه شب، سه شنبه ست!