۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

خانم اشتون و اتحادیه اروپا، واقعا خسته نباشید!

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرده که این اتحادیه مشغول بررسی تحریم‌های جدید علیه لیبی است. درحالی که مردم لیبی زیر گلوله‌های خمپاره، آرپی‌جی هفت، توپ و تانک قرار گرفته‌اند و تلفات آن‌ها در حد یک جنگ به بیش از هزار نفر رسیده است، تحریم اتحادیه اروپا به یک شوخی شبیه است. کارشناسان سیاسی حداقل کمک به مردم لیبی را دخالت ناتو می‌دانند که آن‌هم با توجه به شرایط فعلی و این نکته که ناتو مدافع کشورهای عضو است، امکان‌پذیر نیست. متاسفانه سازمان ملل نیز هیچ اقدامی جز محکوم کردن کشتار مردم لیبی انجام نداده است که بسیار غم انگیز است. به‌راستی نهادهای بین‌المللی در چنین شرایطی چه کمکی به مردم خواهند کرد؟ اگر مردم ایران در مقابل دیوانگان ولایی قرار بگیرند و به وضعیتی مشابه لیبی نزدیک شوند، چه کسی از آن ها حمایت خواهد کرد؟ این سوالی است که نهادهای بین‌المللی باید پاسخگویش باشند.

۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

احمدی نژاد: شما مردم حق دارید نوع حکومت تان را انتخاب کنید و حکومت مردمی داشته باشید!

احمدی نژاد در سخنرانی 22 بهمن گفت: "شما مردم حق دارید نوع حکومت‌تان را انتخاب کنید و حکومت مردمی داشته باشید!" البته خطابش به مردم مصر و تونس بود. معلوم است که به مردم کشور خودش هرگز چنین حقی را نمی دهد!

۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

احمدی نژاد باز قرص برنج ترکاند: تا سال 1400 انسان به فضا می‌فرستیم!

یکی جلوی این احمدی‌نژاد را بگیرد. در سخنرانی 22 بهمن در میدان آزادی می‌گوید: " من به شما اعلام می‌کنم که تا سال 1390 موجود زنده به فضا می‌فرستیم" و بعد با تته‌پته و مثل وقت‌هایی که موقع دروغ تیک عصبی می‌زند گفت: " و تا سال 1400 آدم به فضا می‌فرستیم!" بدجوری قرص برنج زده!

۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

فکر می‌کنید چرا بن‌علی به عربستان فرار کرد و خانواده مبارک به هلند، اما خامنه‌ای و احمدی‌نژاد فرار نکردند؟

علتش معلوم است: این‌ها را هیچ جا راه نمی‌دهند. بدتر از شاه، بعد از فرار حتی در مصر هم دفن‌شان نخواهند کرد و تا آخر عمر آواره خواهند بود.
به‌همین دلیل است که هرگز مقابل مخالفان‌شان - حتی کسانی از جنس خودشان - کوتاه نیامدند. چون اگر این حکومت را از دست بدهند، هیچ جای دنیا راه‌شان نمی‌دهند. حتی ویلاهایی که در بلاروس و ونزوئلا خریده‌اند، مصادره خواد شد. همانطور که دارایی‌های بن‌علی و حساب‌هایش در سویس بلوکه شد.

۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

محسن رضایی: مدل اعتراضی تونس و مصر ملهم از انقلاب ایران است!

آقای رضایی ممنون که کار ما را راحت کردید: ما خودمان بهش می‌گفتیم جنبش سبز. از حالا برای تامین کردن نظر شما می‌گوییم "انقلاب سبز"!