۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

کسب اجازه همایونی از ارواح!


"آقا" در قم فرمودند: " با کسب اجازه از محضر روح مطهر فاطمه زهرا، صحبت را آغاز می کنم! " و البته بعد از کسب اجازه هم قم را به مادری شهرهای ایران منسوب نموده، از وجنات شهر ایراد گرفتند که درحد مادر شهرها ظاهر نشده. خلاصه که حضرت شان اندکی شیرین  و خجسته می نمایاندند...

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

آقای خامنه ای، بالاخره آخوندهای شما "حکومتی" هستند یا "غیرحکومتی"؟!


ایران تنها کشور دنیاست که در آن روحانی طرفدار دولت و حکومت را " آخوند غیرحکومتی" و مستقل می خوانند و روحانی مستقل، منتقد دولت و همراه اپوزیسیون را  " آخوند حکومتی " می خوانند.  چرایش را در فرمایشات رهبر در قم بجویید!

۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

رادیو تلویزیون در جمهوری اسلامی به چه کار می آید؟


معمولا کشورهای دیگر:
رادیو تلویزیون را برای بالا بردن سطح سواد و معلومات از یک طرف و از طرف دیگر رساندن خبرهای سریع و واقعی را به اطلاع عموم مردم، استفاده می کنند. 
اما در ایران:
خبری که در سیما می بینید، به احتمال زیاد یا واقعیت ندارد، یا اصلا برعکس است!  ایران تنها کشوری است که سیل و توفان و زلزله در غرب سبب شادمانی شان می شود! حتی زلزله هاییتی تاجایی خوب است که امریکا واردش نشده باشد! اینجا نه تنها اموزشی در کار نیست بلکه برنامه های مثلا اموزشی برای جذب مخاطب است برای سخنرانی اقا. حتی وسط برنامه نود تبلیغ سخنرانی اقا پخش می شود! درسریال ها مردهای زن دار به دنبال زن های دیگر هستند. البته همین سریال ها را سیما برای این پخش می کند که سخنرانی آقا را قبلش پخش کند و بینندگان را به زور پای آن بنشاند. پخش بازی های ورزشی هم برای نشان دادن ضعار علیه اسراییل و امریکاستِ و معرفی سرداران سپاه موجود در استادیوم!
تفریح بچه ها اینجا یعنی نشان دادن یک آخوند که درحال موعظه است! سینه زنی و عزاداری ویژه بچه ها هم که فراموش نمی شود.
صداوسیما بی تردید غیرمردمی ترین و خیانت کارترین رسانه ملی دنیاست! آقای ضرغامی بدان که خیانتت به مردم ایران را هرگز فراموش نخواهیم کرد و سرنوشت بدی در انتظار امثال تو، یامین پور، نجف زاده و همه خائنان به مردم است.

۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

رهبرجان این تواضعت ما را کشته!

رهبر در قم فرمودند:"امیدوارم این سفرم هم مثل سفر ده سال پیشم منشاء خیر و برکت شود." عجب تواضعی! باور کنید خود پیغمبر هم در سفرهایش به مناطق مختلف چنین ادعایی نداشت.

۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

می‌دانید دلیل عشق و علاقه شدید خامنه‌ای به احمدی‌نژاد چیست؟

خیلی ساده: چون هردو با تقلب به مقام خود رسیده اند! خامنه‌ای هم مثل احمدی‌نژاد با تقلب رهبر شد. سال 1368 او اجتهاد را به‌عنوان شرط رهبری نداشت و از طرفی از نظر جمیع علما، بعد از آیت‌الله اراکی، گلپایگانی و خیلی‌های دیگر قرار می‌گرفت. درست مثل او که به‌زور رهبر شد، احمدی‌نژاد هم درست بیست سال بعد، در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 بعد از موسوی و کروبی قرارگرفت، اما رئیس‌جمهور اعلام شد! حالا انتظار دارید پشت همدیگر درنیایند؟
جالب این‌که آن زمان اعتراض علمایی که حق‌شان را خورده بودند، در نطفه خفه شد، اما اعتراض جنبش مردمی پس از انتخابات 88 پایه‌های حکومت را لرزاند. اگر همین اعتراض بیست سال قبل رخ داده بود، تاکنون ایران بی تردید بهشت شده بود!

۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

آقای ضرغامی، این تظاهرات فرانسه که خودت را برایش کشته ای، چه جور تظاهراتیست؟!

شبکه‌های خبری صداوسیما با تعجب فراوان  می‌گویند در موج پنجم اعتراضات خیابانی، دولت فرانسه تعداد تظاهرکنندگان را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده است! عجب دنیایی شده! مگر می‌شود یک دولت اینقدر نامردمی باشد که نه تنها به تظاهرات مردمش بی اعتنا باشد، بلکه تعدادشان را هم کم اعلام کند!
البته در فرانسه که تظاهرات می‌شود، صداوسیما کسی را "اغتشاشگر" و ضد دین و مذهب نمی‌نامد. فقط تعجب می‌کند که چرا:
مثل اینجا پلیس زن و بچه مردم را به گلوله نمی‌بندد؛ تظاهرکنندگان که هیچ، وکلایشان را هم به زندان نمی‌اندازند! از محله پرلاشز هم که کهریزک نساخته‌اند. واقعا هم خوب جای تعجب دارد!
تازه تظاهرات آن‌ها به خاطر وضعیت اقتصادی کشور است، اگر رایشان را دزدیده بودند و رئیس جمهور تقلبی بالای سرشان می‌گذاشتند، خدا می‌داند چقدر تظاهرات می‌کردند؟!

۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

تصاویر بامزه از سفر احمدی نژاد به لبنان!

1- زن لبنانی سرنگونی احمدی نژاد و رهبر را پیش بینی می کند!








 2- گشت ارشاد انتظار این موبلند زیبارو که به احمدی نژاد خوش آمد می گوید، میکشد!










3- بازهم شکار یک لحظه از کسی که خودش را محبوب می داند!



4- بعد از دزدیدن شال سبز موسوی، علامت V را هم اینجا دزدید!


برای بزرگ دیدن تصاویر روی آنها کلیک کنید.                       
منبع عکس: سایت بی بی سی.

۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

سخنرانی جدید احمدی نژاد در سازمان ملل لو رفت (ادبیات ویژه یک رئیس جمهور کودتاچی!)

مردک احمق، تو که مثل بزغاله فکر می‌کنی، هر غلطی که می‌خواهی دو سال دیگر بکنی، همین حالا بک---ن! مرده‌شورت را ببرد با این کارکردنت.  دنیا را اینطوری مدیریت می‌کنند؟ بحران اقتصادی همه دنیا را گرفته، اما ما اینجا همه چیز را کنترل کرده‌ایم. ای وزیر خارجه امریکا، ای که لولو ممه‌هایت را برده، کی آدم می‌شوی؟ آهای، ادای من را درمی‌آوری که موقع دروغ گفتن تیک می‌زنم؟
ای مردک هفت‌تیرکش، ریز می‌بینمت. حرف دهانت را ببند، سوسکت می‌کنم از دیفال بالا نروی‌ها!

۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

احمدی نژاد اهداف سفر بشار اسد را عنوان کرد!

احمدی نژاد اهداف سفر بشار اسد را چنین در خبر سیما عنوان کرد:"مذاکره در مورد غزه، گفتگو در مورد لبنان و مشکلات این کشور، کمک کردن به مردم مظلوم فلسطین و بررسی روند صلح پوشالی بین امریکا و محمود عباس."
همانطور که می بینید حتی یک کلمه از "ایران" در دستور جلسه دو رئیس جمهور دیده نمی شود! معلوم نیست این مردک کودتاچی رئیس جمهور ایران است یا غزه و لبنان!

۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

در شبکه اول سیما اعلام شد: میزان مرگ ومیر زنان باردار 80درصد کاهش یافت!


امشب در مجله خبری اخبار ساعت 19 شبکه اول سیما خانم دکتر خبرنگاری اعلام کرد که میزان مرگ ومیر زنان باردار 80درصد کاهش یافته و به این ترتیب ایران در مقام اول دنیا ازین نظر قرار گرفته و حتی از امریکا هم جلو زده است!
از دو حالت خارج نیست: یا این خانم عدد و درصد را نمی شناسد، یا این که مثل بقیه برنامه های سیما مشغول دروغگویی عمدی است. چون این نکته به این معنی است که تاکنون در ایران از هر دو زن باردار یکی تلف می شده و پزشکی ایران از عصر حجر هم عقب تر بوده است. البته حالا به لطف معجزات پیامبر هزاره سوم ما 80درصد جلو پریده.