۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

می‌دانید چرا احمدی‌نژاد دولت امریکا را متهم به دخالت در واقعه یازده سپتامبر می‌کند؟

خیلی ساده، چون فکر می‌کند دولت امریکا هم مثل دولت ایران است که هرجا بمبی می‌ترکد، مردم دولت ایران را اولین متهم می‌دانند: از بمب‌گذاری در مهاباد و زاهدان و شیراز بگیر تا خوزستان و حتی نجف و کربلا و بین زائران ایرانی!

۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

باز خبرگزاری فارس آقای گودرزی را به خانم شقایق ربط داد!

 خبرگزاری فارس مدعی شده که دیدار خانواده یک شهید جنگ یعنی باکری با کروبی، توطئه بی‌بی‌سی و رادیو فردا و صدای امریکا بوده تا جنگ را در هفته دفاع مقدس زیر سوال ببرند!
خدا وکیلی این نویسندگان داستان‌های علمی/تخیلی را "فارس" از کجا می‌آورد، هنوز مرحوم ری‌برادبری سرد نشده که نوابغ فارس در گرفتن جایش با هم به‌رقابت برخاسته‌اند!  

۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

مهمان‌پرست: دیپلماتهای پناهنده فقط "تخلف اداری" کرده‌اند!

امروز روزنامه شرق از قول مهمان‌پرست ، سخنگوی وزارت امور خارجه نوشته است که طی 30 سال فقط 20 دیپلمات مرتکب "تخلف" شده‌اند و به کشور بازنگشته‌اند.  او در مورد عدم بازگشت دیپلمات‌ها طی سال اخیر اعلام کرد که کار آن‌ها سیاسی نبوده و  پس از اتمام ماموریت، پناهندگی‌شان "تخلف اداری" محسوب می‌شود! کسی هم نیست بپرسد که مرد ناحسابی چطور فقط و فقط طی یک سال اخیر 3 نفر با عنوان اعتراض سیاسی پناهنده یا به قول خودتان مرتکب "تخلف اداری" شده‌اند؟ نکته جالب دیگر این است که مهمان پرست مثل بقیه دولت چنان شیفته و مقهور غرب است که "پناهندگی" را یک امتیاز و منفعت شخصی می خواند!

۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

احمدی نژاد: الان کشورهای دنیا دارند انتخاب می کنند: امریکا یا ایران!

احمدی نژاد در مصاحبه تلویزیونی امشب با شبکه خبر گفت که الان کشورهای دنیا دارند انتخاب می‌کنند: یا امریکا یا ایران. امریکا دارد رو به پایین می رود و رو به بالا. شما باشید کدام را انتخاب می‌کنید؟ معلومه ایران!