۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

مایلی کهن در برنامه جام دهم رادیو: سیل باعث "اذیت و آزار" مردم پاکستان شد!


معمولا سیل به آسیب و خسارت منجر می شود. آقای مایلی کهن، آنچه که باعث "اذیت و آزار" مردم می شود، تجاوز در زندان، به گلوله بستن مردم بی دفاع در خیابان ها، بی توجهی به حقوق زندانیان و کلا آن بلایی است که همفکران شما به سرپرستی رییس جمهورمتقلبتان طی این یک سال بر سر مردم آوردند!

۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

احمدی جان نگران نباش: "این یه رازه که فقط خودت میدونی!"

با این گندهایی که احمدی‌نژاد هر روز می‌زند، فقط یک راه باقی مانده: استفاده از پوشک بزرگسال! و البته به قول گوینده آگهی این پوشک در تلویزیون جای نگرانی نیست. چون: " این یه رازه که فقط خودت میدونی!"
حالا معلوم می‌شود چرا دولت و مجلس مخالف پخش این آگهی بودند!

۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

ساندیس خوردن در روز قدس جایز اعلام شد!

از آنجا که سال قبل ساندیس‌خورها به دلیل نشکستن روزه‌شان نتوانسته بودند روز قدس خودشان را به تهران برسانند و به‌همین جهت بدجوری جلوی جمعیت میلیونی سبزها کم آورده بودند، امسال علمای قم به سرپرستی آیت‌الله قلابی نوری همدانی، ساندیس خوردن را در پاسخ به سوال یک ساندیس‌خور قهار جایز اعلام کردند! به این ترتیب کاسبی ساندیس‌خورهای مسافر به تهران صبح روز قدس هم برقرار خواهد بود. البته برای کسانی که به قصد قربت ده روذ قبل از روز قدس هم به تهران بیایند، مکان برای خواب و ساندیس به اندازه کافی برقرار خواهد بود.

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

باز هم شیرین کاری "آقا" برنامه های سیمای ضرغامی را به هم ریخت!

درحالی که بارها از صبح امروز تا بعد از افطار، شبکه های مختلف سیما زیرنویس کرده بودند که سریال "درمسیر زاینده رود" ساعت ده و نیم شب پخش می شود، امشب سخنرانی "آقا" - که بگو و بخندش بی شباهت به شیرین کاری نبود!- با دانشگاهیان  دانشگاه ندیده ساندیس خور، این سریال بعد از ساعت یازده شب پخش شد و "آقا" کلی فحش و بدوبیراه از طرف مردم منتظر سریال، برای خودش خریداری کرد! به این ترتیب سریال بعدی و برنامه های شبکه های دیگر هم تا آخر شب به هم ریخت.

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

در صداوسیما اعلام شد:"حسین فهمیده پایه گذار بمب گذاری انتحاری در جهان است."

در برنامه امشب "راز" از شبکه 4 تکه هایی از فیلمی درباره حضور یک مامور سیا در چهره یک خبرنگار پخش شد. در بخشی از فیلم که نادر طالب زاده مجری برنامه را هم غافلگیر کرد، گفته شد که " با کشته شدن حسین فهمیده، ایران در عمل بمب گذاری های انتحاری را پایه گذاری کرد"! بعد از این تکه از فیلم موضوع برنامه عوض شد و طالب زاده و مهمانش محمدعلی رامین، دیگر به فیلم نپرداختند!

علی کریمی جان، تو هم به امام فحش دادی؟

اگر دهه 60 را یادتان باشد، حزب اللهی ها هرکس را که می خواستند بکوبند برسرش فریاد می زدند"به امام فحش می دهی؟!" و گاه فرد بیگناه را تا سرحد اعدام به پیش می بردند. حالا حکایت علی کریمی است که می گویند سر تمرین استیل آذین از مدیران درخواست روزه خواری کرده! انگار کسی باور می کند که علی کریمی به عنوان یکی از باهوش ترین بازیکنان این آب و خاک، یک شبه خنگ شده و در مملکت اسلامی چنین تقاضایی کرده باشد! انتقاد کریمی از سردار آجرلو - و نه مالک باشگاه که مخالف اخراج کریکی هم بود - سبب تهمت زدن به او شده و آجرلو که به عنوان جاسوس سپاه وارد باشگاه خصوصی استیل آذین شده، انتقاد "جادوگر" را برنتابیده و برخلاف نظر مالک باشگاه حکم اخراجش را صادر کرده است. بی تردید حرکت آجرلو با حمایت و هماهنگی صداوسیما و کیهانیان برای انتقام گرفتن از دستبند سبز این بازیکن بزرگ صورت گرفته است.

۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

الحق که این "سید محمود" در کارکردن تبحر نداشته باشد، در تعطیل کردن مملکت نفر اول است!

احمدی نژاد از امروز عملا مملکت را تعطیل کرد و این تنها کاریست که خیلی خوب بلد است. با نصف شدن ساعت کار ادارات عملا عملکردشان از نصف هم پایین تر آمده. ارباب رجوع هم که انجام کارش را در ماه رمضان ناممکن می بیند، ترجیح می دهد در خانه بماند. پس کارها تلنبار می شوند و خیابان ها خلوت! اقتصاد تحریم زده نیم بند مملکت هم که باز و تعطیل بودنش توفیری نمی کند. این وسط بنده خدا کاسب ها که  این روزها مگس می پرانند.

۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

اگر احمدی‌نژاد رئیس جمهور نبود، الان چه رفتاری با او می‌شد؟

متاسفانه مردم ما با بیماران روانی رفتار مناسبی ندارند. به‌همین دلیل اگر احمدی‌نژاد رئیس جمهور نبود، احتمالا بچه‌ها یک قوطی توی دور گردنش می‌انداختند و درحال دویدن به دنبالش فریاد می‌زدند :" محمود دیوونه، هو هو..." و یا : "یه هفته، دو هفته، محمود حموم نرفته!" . ولی خوب حالا چون نام رئیس‌جمهور را به بیخ ریشش چسبانده‌اند، صداوسیما می‌گوید:"جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد!"...