۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

بانک مرکزی به دلیل انتشار اسکناس سبز 10هزار تومانی توبیخ شد!


در پی توبیخ بانک مرکزی به دلیل انتشار اسکناس سبز 10هزار تومانی، رئیس کل بلافاصله دستور داد رنگ های آبی و قرمز و به ویژه مشکی برای جایگزینی رنگ سبز مورد بررسی قرار گیرند. گفته می شود احمدی نژاد طی نامه محرمانه ای به محمود بهمنی اشاره کرده است :" ما سبزی پرچم ایران را در سمینارها و اجلاس ها پنهان می کنیم و لباس تیم های پاس و ذوب آهن را از سبز به سفید تبدیل می کنیم، حالا شما اسکناس سبز منتشر می کنید که نیازی به رنگ شدن برای اسکناس نویسی نداشته باشد؟ " البته این اولین بار نیست که دولت از بانک مرکزی تقاضای تعویض اسکناس می کند. چند سال قبل اسکناس 2هزار تومانی هم به دلیل زشتی عکس امام خمینی تعویض شده بود و قبل از آن هم اسکناس 10تومانی به دلیل پیدا شدن جانورانی در ریش مدرس کنار گذاشته شده بود.  

۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

سوتی جالب همسر شهرام امیری در مصاحبه با صداوسیما!

در اخبار ساعت22 گزارشگر می پرسد که آیا ایشان شده بود که سفر کنند؟ همسر امیری می گوید :" غیرممکن بود. حتی یک لحظه هم ما را تنها نمی گذاشت ." بلافاصله گزارشگر می پرسد: " پس چطور شد تنها به عربستان رفتند؟ " همسر امیری هول شده، خودش را جمع می کند و با مکث می گوید :" خوب آن سفر فرق می کرد. سفر حج بود! "

۱۳۸۹ خرداد ۳۱, دوشنبه

این جواد خیابانی چه غنیمتیه برای ضرغامی و جام جهانی!

طی گزارش نیمه اول بازی اسپانیا-هندوراس او ناگهان جوگیر شد و  گفت که در زبان اسپانیایی " و " وسط کلمه " ب " خوانده می شود. مثل والنسیا!!!
البته یک جا هم گفت: " ما در انتظار اس ام اس های "میلیونی" شما هستیم! "

۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

کاکا در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: اخراج شدم، چون اسلام آورده بودم!


کاکا سرانجام به شایعات پایان داد و دقایقی قبل بعد از برد دوم برزیل درمصاحبه با سایت فیفا اعلام کرد که چرا اخراج شده بوده و چگونه در ایتالیا نور خدا را دیده و مسلمان شده است. کاکا که چهره اش بیش از پیش نورانی شده بود، بعد از اخراج از زمین مسابقه، اعلام مسلمان شدنش در جام جهانی را فرصتی  برای مطرح کردن اسلام عنوان کرد. او گفت که قبل از هر بازی دو رکعت نماز می خواند و تا به حال به همین شکل تیم برزیل را نجات داده. کاکا عنوان کرد روبینیو نیز با دیدن حرکات او به اسلام علاقه مند شده و قول داده از بازی خودخواهانه اش دست بردارد. او دلیل اخراج شدنش را اسلام آوردن خواند.
کاکا مقررات اسلام را زیبا اما کمی پیچیده خواند. او قول داد برزیل را به قهرمانی برساند تا بتواند از این تریبون اسلام را بهتر به دنیا معرفی کند.

۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

ایرانسل جان ببین، شوخی را خودت شروع کردی!

این روزها این آگهی رادیویی را می‌توانید از شبکه‌های مختلفی مثل رادیو ورزش و رادیو جوان بشنوید: " غذای سالم بخورید تا همیشه سلامت باشید، ورزش کنید تا همیشه سالم بمانید؛ ایرانسل: دارای امواج سالم و بی خطر. دریافت کننده گواهی سلامت از سازمان انرژی اتمی! "
معنای سلامت را هم فهمیدیم ایرانسل جان. خوبه بدترین پارازیت‌های دنیا از طریق آنتن‌های ایرانسل حتی در روستاهای پرت افتاده  ایران ارسال می‌شود! برای گواهی سلامتت هم که چه شاهدی آورده‌ای: سازمان انرژی اتمی؛ خالی بندترین و پنهان‌کارترین سازمان دنیا!

۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

آقا سید علی هم به بی بی سی زنگ زد!

باز هم شیطنت دوستان فضای طنزآمیزی را این بار در کانال تلویزیونی بی بی سی به وجود آورد. دیشب در برنامه نوبت شما اسامی تماس گیرندگان به برنامه خوانده شد که یکی از آن ها " آقا سید علی " از قم بود!

۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

مارادونا را ول کنید، غضنفر را بچسبید!

فیفا اعلام کرد:" بازی ضعیف استرالیا مقابل آلمان و دریافت چهار گل از این تیم، ممکن است به کاهش سهمیه آسیا در جام جهانی منجر شود."
ما را باش که فکر می کردیم با آمدن تیم  استرالیا به آسیا  نه تنها کلی به کلاس بازی این قاره افزوده شده، میزان سهمیه آسیا هم اضافه خواهد شد!

۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

ریس‌کل بانک مرکزی: شفاف می گویم که بانک مرکزی کاملا مستقل از دولت نرخ تورم را اعلام می‌کند

احمدی‌نژاد در هیات دولت به رئیس‌کل بانک مرکزی:" آقای بهمنی عدد تورم این ماه چقدره؟ " بهمنی: " هرقدر که شما بفرمایید قربان! البته اسناد و مدارکش اینجا موجوده! "

۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

هرچه می‌گویم این سبورچیان اسرائیلی است، می‌گویید نه!

در شرایطی که این روزها همه دنیا اسرائیل را تحت فشار گذاشته و در آچمز بی‌نظیری قرار داده، سبورچیان و هوادارانش بحث ارسال یک کشتی از ایران را مطرح کرده‌اند و عملا بار دیگر همه دنیا را علیه ایران و به نفع اسرائیل به موضع گیری واداشتند! آخر کدام آدم عاقل و بی‌طرفی در شرایطی که تنها کشوری که متهم به دادن اسلحه و کمک مالی غیرقانونی به حماس است ایران است، از این کشور به نوار غزه  کشتی پر از ساندیس و ساندیس‌خور می‌فرستد تا  هرچه بیشتر اسرائیل را از انزوای گوشه رینگ بوکس بیرون بکشد؟!

۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

نیروهای دلسوز انقلاب از سفر مخفیانه امام خمینی به لبنان در ایام جوانی پرده برداشتند!

سرانجام از سفر امام خمینی به لبنان در ایام جوانی پرده برداشته شد. این سفر وقتی لو رفت که نیروهای متعهد روز 14 خرداد در مرقد فریاد زدند:" نواده روح‌اللهٰ، سیدحسن نصرالله "! به‌این ترتیب معلوم شد امام خمینی در سفر کوتاهی که به لبنان داشته، خانم والده مادر سیدحسن نصرالله را زحمت داده و حاصل این پیوند فرخنده نواده ایشان فخر عالم اسلام، سیدحسن نصرالله است.

نامردها، کدام مجلس ختمی را سراغ دارید که در آن به صاحب عزا اجازه صحبت ندهند؟

آقای فارس نیوز، شما که مثل تابناک و کیهان معتقدید سید حسن برای مراسم مرقد شخصا از احمدی‌نژاد دعوت کرده بوده و با این تعبیر او را میزبان و صاحب عزای سالگرد پدربزرگش دانسته‌اید، کدام مجلس ختمی را سراغ دارید که در آن به صاحب عزا اجازه صحبت ندهند؟

ازین به بعد قبل از رفتن به عروسی با کیهان و فارس نیوز هماهنگ کنید!


کیهان و فارس نیوز علت شعارها علیه سیدحسن خمینی در مرقد را شرکت او در مراسم عروسی پسر میردامادی اعلام کردند! حالا ما مانده ایم فقط عروسی ها را باید خبر بدهیم، یا هر رابطه بلند یا کوتاه مدتی - از جمله با اعضای خانواده محترم عزیزان کیهان و فارس نیوز و رؤسایشان  -  را باید از قبل به اطلاع عموم برسانیم یا نه؟!

۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

طبق نظر خامنه ای محمود احمدی نژاد و وحید یامین پور از امروز باید به خودشان شک کنند!

خامنه ای امروز در نماز جمعه مرقد گفت که اگر بیگانه ای از شما تعریف کرد، به خودتان شک کنید! اسرائیل بارها احمدی نژاد را حافظ منافعش دانسته و نزدیک انتخابات از ترس انتخاب نشدن او ستاد بحران تشکیل داده بوده.
یامین پور هم امشب به عنوان شخصیت خوب برنامه "پارازیت" انتخاب شد و باید به خودش شک کند. گرچه می گویند او از کودکی به خودش شک داشته!

در حاشیه نماز جمعه : آقای خامنه ای، انتخابات صدام، مبارک و موگابه هم سروقت انجام شد!

خامنه‌ای که پیشاپیش حضور سبز مردم در 22 خرداد را در نماز جمعه امروز در مرقد تبریک می‌گفت، انتخابات در ایران را به‌دلیل اینکه حتی یک روز هم عقب نیفتاده، دموکرات‌ترین انتخابات در دنیا خواند. کسی هم نبود به او بگوید انتخاباتی که صدام، مبارک، موگابه با حداکثر آراء در آن انتخاب شدند هم همگی سروقت برگزار شدند! البته امروز روز انتخاب خامنه‌ای به رهبری هم بود!
نکته بامزه دیگر در نماز جمعه امروز وقتی بود که خامنه‌ای از تظاهرات روز قدس که در آن علیه غزه شعار داده شد گفت، اما وقتی به عاشورا رسید مثل صداوسیما دچار لکنت شد و وقتی جرمی برای مردم پیدا نکرد، با علائم آشکار آلزایمر فقط به آن "فضاحت" اشاره کرد! لازم به‌ذکر است فیلم آتش‌زدن قرآن که در سناریوی کیهان بود هرگز ساخته نشد و برای روز عاشورا هیچ جرمی برای راهپیمایان تاکنون پیدا نشده است!