۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

باز احمدی‌نژاد بمب خنده ترکاند!


احمدی‌نژاد در دیدار با نمایندگان مجلس از آن‌ها گلایه کرد که با مطرح کردن گم شدن یک میلیارد دلار پول دولت قبل از انتخابات، باعث شده‌اند او فقط  24 میلیون رای در انتخابات بیاورد! او همچنین افزود:" این چه سیستمی است که یک نماینده با شش‌هزار رای باید از یک رئیس‌جمهور با 24 میلیون رای ایراد بگیرد"!

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

آقای استاندار پس قبول دارید که احمدی نژاد یک جنازه است!

مرتضی تمدن استاندار تهران اخیرا گفته در پاسخ به تقاضای مجوز برای سالروز انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد، گفته است" چه علاقه‌ای داريد كه نبش قبر كنيد...!" و با این حرفش تایید کرده است که احمدی نژاد یک جنازه است!

۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

احمدی نژاد بدو تبریک بگو: یک رئیس جمهور متقلب دیگر انتخاب شد!


عمر حسن البشیر تنها رییس جمهوری که به جرم جنایاتش در دافور تحت تعقیب دادگاه بین المللی جنایی مجرم شناخته شده، در انتخاباتی که به گفته احزاب و ناظران بین المللی با تقلب همراه بوده، به عنوان رئیس جمهور سودان انتخاب شد. بر احمدی نژاد است که هرچه سریعتر به این رییس جمهور که شباهت های زیادی با او دارد و مانند کرزای با تقلب انتخاب شده، تبریک بگوید. هر چند که سرعت احمدی نژاد باعث شده گاه مثل مورد آنگلا مرکل یا کرزای ، آنهاهنوز انتخاب نشده تبریک دریافت کند!

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

وقتی رئیس‌جمهور یک کشور بیسواد باشد...!

در فیلم معروف سوتی احمدی‌نژاد در کنار لولا داسیلوا در کنفرانس جی-15، اتفاق جالبی افتاد و از انگلیسی حرف زدن احمدی نژاد هم مستفیض شدیم! واقعیت این است که احمدی‌نژاد نشان داد در حد یک دانش‌آموز راهنمایی هم سواد انگلیسی ندارد. ابتدا وقتی لولا با حرکات دستش نشان داد چیزی نمی شنود، احمدی‌نژاد به انگلیسی به او گفت:"No Translate?" و بعد اضافه کرد:"It work, it work" و در نهایت هم کار را با این شاهکار تمام کرد که:"It hadn't translation!"که چنان‌که پیداست، بیش از یک غلط در هر جمله‌اش دیده می‌شود و باید به جای جمله‌های بالا گفته می‌شد:"No translation?", It works, it works", "It didn't have translation."

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

بازهم راهپيمايى خودجوش مردمى بعد از نمازجمعه!

ديروز مثل هفته‌هاى قبل نمازگزاران در يک راهپيمايى کاملا خوجوش به‌دنبال چندين وانت با بلندگوهاى بزرگ راه افتادند وعليه بدحجابى شعارهاى خودجوش هماهنگى را سردادند. درپايان راهپيمايى نيز سانديس‌هاى خودجوشى که البته تگرى بودند، ميان تظاهرکنندگان توزيع شد. لازم به‌ذکر است اين راهپيمايى خودجوش کاملا نقطه مخالف راهپيمايى از پيش‌تنظيم شده اغتشاش‌گران بود که از 20 سال قبل طبق نقشه سازمان سيا با هم هماهنگ بودند و مى‌دانستند چه شعارهايى را در برابر شعارهاى بلندگوهاى بزرگ وانت‌هاى خودجوش نيروهاى اسلام سردهند. مسيرهاى راهپيمايى اغتشاش‌گران نيز از ماه‌ها قبل اعلام شده و برخلاف نيروهاى خودجوش که با اسکورت بسيج و نيروى انتظامى در خيابان‌هاى خلوت بدون مانع راهپيمايى مى کنند، آن‌ها مدام در برخورد با نيروهاى اسلام هستند و هنگام باتوم خوردن مجبوربه تغيير مسيرهستند. 

آینده گو نيوز گزارش داد: علی وکيلى‌راد در يک سانحه رانندگى درگذشت!

به‌گزارش خبرگزارى آینده گو نيوز، على وکيلى‌راد صبح امروز در يک سانحه رانندگى درگذشت. سربازان گمنام امام زمان هرگونه دخالت در اين حادثه را تکذيب کرده‌اند و آن را کاملا کاملا اتفاقى خوانده‌اند. لازم به‌ذکر است على وکيلى راد که فرانسه را جهنم و ايران را بهشت خوانده بود، بعد از 18 سال به ايران بازگشته بود و به گفته وزارت اطلاعات هيچ‌گونه اطلاعات سرى دراختيار نداشته که به‌خاطرش به‌طور اتفاقى کشته شود! وزارت اطلاعات تاکید کرد همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، وکيلى‌راد برای آموزش شکنجه و ترور به ایران فراخوانده نشده بود که با تصادف اخیر این نکته هم ثابت شد!

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

من، صمد مرفاوی، بنده‌ی خدا هستم!

وقتی صمد بعد از بازی با پیکان اشاره کرد:"من نه ژنرال هستم، نه سلطان و نه امپراطور" خودش را از هرگونه شباهت با امیر قلعه نویی، علی پروین و افشین قطبی مبرا کرد! اما بعد از آن وقتی چنین می گفت:"من، صمد مرفاوی،  بنده‌ی خدا هستم." احتمالا اینقدر جوگیر شده بود که نمی دانست جمله پیغمبر را ناخواسته تکرار می کند!

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

شما چرا نمي‌فهمديد؟هيچ توافقي بين ايران و فرانسه براى آزادى کلوتيلد ريس و مجيد کاکاوند نبوده است!

برنار کوشنر هم مثل وزارت امورخارجه ايران ادعاها درمورد توافق پشت پرده بين آزادى کلوتيلد ريس و مجيد کاکاوند را رد کرد. او گفت که سردر نمى‌آورد خبرنگاران چطور چنين چيزى را توافق مى‌نامند:" باور کنيد ريس و کاکاوند کاملا اتفاقى به‌طور همزمان آزاد شدند و توافقى درکار نبوده. شما تاحالا نديده‌ايد دو نفر هم‌زمان بروند سفر و در يک‌ روز سوارهواپيما بشوند؟ خوب اين هم همينطور بوده ديگر. حتما از حالا مى‌خواهيد بازگرداندن قاتل بختيار به ايران را هم توافق بناميد! شما خبرنگاران اصلا انگار دوست داريد همه چيز را به هم ربط بدهيد! خودتان قضاوت کنيد که به قول شما ايرانى‌ها بين خانم کلوتيلد شقايق با آقاى مجيد گودرزى ارتباطى هست؟ معلوم است که نه!"

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

وحید یامین‌پور، مواظب باش توی حلقت نپرد!

تو هم مثل رئیست محمود پینوکیو جوگیر شده‌ای، به دیگران کنایه و تهمت می‌زنی و از "شخصی که پول مردم را خورده و به انگلیس فرار کرده می‌گویی؟" تو اصلا کی هستی که بدون صدور حکم مجرمیت دادگاه، یک شهروند دیگر را در یک رسانه عمومی در برنامه‌ای که از خیر سر فوتبال قبل و بعدش چند نفر نگاه می‌کنند، دزد و فراری می‌خوانی؟ تو به‌عنوان یک جوجه دانشجوی ساندیس‌خورکه دیگران را وادار به "دکتر، دکتر" گفتن به‌خود می‌کند، شده‌ای بلندگوی یک دولت کودتایی، قوه قضائیه‌ای ناعادل و کثیف، یک مجلس وطن‌فروش و یک صداوسیمای بی‌آبرو و دروغگو؟ گنده‌تر از توها در دولت کودتا به غلط کردم افتاده‌اند. تو که عددی نیستی و با یک پخ کردن به دست و پا می‌افتی! نمی‌بینی کفگیرت به ته دیگ خورده و مناظره برنامه‌ات شده یک تک‌گویی پاچه‌خوارانه آن هم با کسانی مثل پناهیان که مدت‌ها به تلویزیون راهش نمی‌دادند و ممنوع التصویر شده بود؟! لقمه‌هایی که این روزها با این جوگیری‌ها برمی‌داری، زیادی بزرگند. مواظب باش توی حلقت نپرند و توی گلویت گیر نکنند!

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

می دانید چرا دولت کودتا اصرار دارد به پرسپولیس بگوید "پیروزی"؟

خیلی ساده چون پرسپولیس به ایران کهن برمی گردد اما  پیروزی= "پاسداران یگان رزمی ویژه زرهی یارالله"!
به این ترتیب بعد از دست به دست شدن پرسپولیس از یک مدیر عامل اطلاعاتی به‌نام انصاری‌فر به یک سپاهی به نام کاشانی، نام این تیم به پیروزی تغییر پیدا کرد و رسما به سپاه پاسداران تعلق گرفت!

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

شاهکار جدید وحید یامین پور: طبق آمار فقط 7درصد امریکایی ها در خانواده زندگی می کنند!

امشب علی مطهری مهمان یامین پور در برنامه دیروز،امروز،فردا بود که یامین پور وسط حرف های مطهری درباره حجاب و ضررهایش در غرب پرید و گفت:"طبق آمار فقط 7درصد امریکایی ها در خانواده زندگی می کنند."
جالب است که یامین پور خود را دکتر و استاد دانشگاه می داند و مدام -مثل دکتر کردان مرحوم - از دانشجویانش هم یاد می کند! لابد آمارگیرش هم حسین شریعتمداری بوده!
چهره یامین پور وقتی کسی از احمدی نژاد و دولتش انتقاد می کند شبیه بچه های توسری خورده می شود و البته وقتی کسی از این دولت حمایت کند، دنیا را به یامین پور داده اند و لبخند تهوع آورش شروع می شود.