۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

علی معلم در تلویزیون: نکنه حرف‌های من باعث شده وقت برنامه زود تمام بشه!

جمعه شب برنامه سینمای هفت با مجری‌گری فریدون جیرانی و حضور مرتضی شایسته و علی معلمبه‌عنوان مهمان برگزار شد. علی معلم، صاحب امتیاز مجله دنیای تصویر(با علی معلم فرهنگستان هنر اشتباه نشود!) در برنامه به شدت از وضعیت سینماهای کشور و وعده های اجرای نشده وزارت ارشاد انتقاد کرد. با تماس تلفنی علیرضا سجادپور، مدیرکل نظارت و ارزشیابی ارشاد، مجری برنامه اعلام کرد فقط سجادپور وقت حرف زدن دارد و وقت برنامه تمام است. همین جا بود که علی معلم وسط حرف مجری پرید و گفت: "نکند حرف های من باعث شده وقت برنامه تمام شود! قرار بود تا یازده و ربع برنامه داشته باشیم و حالا یازده هم نشده تمامش می کنید؟" و به‌این ترتیب تکنیک مسخره تمام کردن برنامه‌ها در صورت صحبت‌های مخالف در صداوسیما را لو داد!

۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

یک نفر جلوی این دیوانه را بگیرد!

فایلی صوتی بسیار مضحکی از زمانی که حسن عباسی از صداوسیما اخراج شده بود وجود دارد که در پاسخ به عنوان قلابی معروفش "دکتر" میگوید: 



- هر هفته مقاله‌های من در نیویورک تایم (و نه نیویورک تایمز!) چاپ می‌شود و زیر مقالاتم می‌نویسند:"کیسینجر اسلام"!
- من تنها آدم زنده در ایران هستم که دکترینم در دانشگاه‌های خارج تدریس می‌شود.
- بعد از برنامه کنکاش در شبکه جام‌جم، هرساله بیش از 196 هزار ایمیل و نامه دریافت کردم.
- من هر ساله بیش از 500 سخنرانی دانشگاهی انجام می‌دهم.
- دایپلما همان چیزی است که به آن دیپلم می‌گویید و معنایش نمی‌دانید چیست!
- من استاد راهنمای 104 رساله دکترا بوده‌ام.

اما بعد از چندسال وقتی یکشنبه شب قسمت‌هایی از دوره جدید برنامه "دیروز، امروز، فردا" را دیدم ، بازهم از حرف‌های مهمان متوهم برنامه که در پارانویا با مرادش احمدی نژاد رقابت می کند، شاخ درآوردم. خودتان بخوانید: 
- شبکه سوم شبکه جوان است و من باید سطح حرف‌هایم را پایین بیاورم تا همه متوجه بشوند. وگرنه اگر شبکه چهارم بودم، طور دیگری حرف می‌زدم.
- ما به‌جای استاد، یک ضبط صوت در دانشگاه‌ها داریم که کانت و هگل و نیوتن و وبر را درس می‌دهد .
- اصلا در رساله و پایان نامه، چه نیازی به منبع هست؟ هر کسی باید یک نظریه بدهد. نظریه دادن که کار سختی نیست!
- ترجمه‌های ما همه غلط است: "هیومن" معنی انسان نمی‌دهد و "پیس" به معنی صلح نیست. زمان جنگ امریکا به عراق عده‌ای از سرداران سپاه را به تلویزیون آوردند، اما مردم بیشتر از همه تحلیل‌های مرا پسندیدند.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

"همت مضاعف" از گاوهای شیرده شروع شد!

قیمت شیر یارانه‌ای با 40 درصد افزایش از 205 به 350 تومان رسید!
 

۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

طی یک عملیات انتحاری، سپاه پاسداران نام خمینی را به مصطفوی تغییر داد!

برادران جان برکف سپاه پاسداران، طی یک عملیات انتحاری، نام خمینی را به مصطفوی تغییر دادند. ماجرا ازین قرار بود که سپاهیان در نشریات خود، نام سیدحسن خمینی را به نام مجعول مصطفوی تغییر دادند، غافل از این که با این کار به طور خودکار اسم جد پدری او را نیز از خمینی به مصطفوی تغییر داده اند و به جای امام خمینی باید او را امام مصطفوی بنامند!

۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

درپی پیشنهاد قاسم روانبخش برای دستگیری مهدی هاشمی، وزارت‌اطلاعات با سربازان گمنام امام زمان پاکستان وارد مذاکره شد!

قاسم روانبخش دبير سياسی نشريه پرتو در مصاحبه‌ای از وزارت اطلاعات خواست تا با انجام عملياتی مشابه عمليات دستگيری عبدالمالک ريگی در خارج از کشور، مهدی هاشمی را در خارج از کشور دستگير کرده و برای حضور در دادگاه به قوه قضاييه تحويل دهد. به گزارش رجانيوز، بلافاصله پس از این پیشنهاد، با سربازان گمنام امام زمان پاکستان تماس گرفته شد و از آن ها خواسته شد درست مثل مورد عبالمالک ریگی، مهدی هاشمی را هم دستگیر کنند تا وزارت اطلاعات ایران به نفع خود تمامش کند!

۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

فتوای جدید رهبر و استمداد از مسلمین جهان

رهبر انقلاب فتوا داد:"الیوم عطاء الرای فی لیدی گاگا ضد المیرحسین  بالمجله التایم  اهم الامور. لیدی گاگا حبیبی و عند لحن الجمیل!"
الترجمة: "امروز رای دادن به لیدی گاگا بر ضد میرحسین در مجله تایم از اهم امور است. لیدی گاگا دوست ما است و زیبا آواز می خواند!"

۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

سوشا مکانی: این لباس شخصی ها وسط زمین فوتبال چه کار می کنند؟!

 در بازی آرام پاس با مقاومت سپاسی که چند روز قبل درهمدان 3-1 به نفع پاس تمام شد، اتفاق عجیبی رخ داد. در اين مسابقه، سوشا مکانی دروازه بان تيم پاس در دقيقه 83 به دليل درگيری فيزيکی با محمد مهدی نظری گلزن تيم مقاومت سپاسي شيراز اخراج شد. در همین حادثه بود که درگیری دروازه بان پاس با بازیکن حریف برسر تصاحب توپ بعد از گل، به حضور یک افسر نیروی انتظامی در زمین انجامید. سوشا مکانی در برنامه نود بعد از اخراجش در این مورد گفت:" مامور نیروی انتظامی چه کاره است که به من می گوید اشتباه کرده ام؟" اما جمله شاهکار مکانی جایی بود که گفت:" اصلا لباس شخصی ها وسط زمین فوتبال چه کار می کنند؟!" که آدم را یاد حرف های جنبش سبز درباره حضور بسیجی ها می انداخت!

۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

سوتی گزارشگر فوتبال شبکه تهران!

گزارشگر بازی استیل‌آذین با سپاهان در دقایق پایانی بازی گفت:"خوشحالیم که چنین بازی‌های خوبی را از "شبکه محترم" تهران می‌بینید"!