۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

مناظره روبه فردا از معاشقه به خودارضایی تک نفره رسید!

برنامه "روبه فردا" که با اسم مسخره جدیدش "دیروز امروز فردا" پخش میشود، دیشب به دروغ های  تک نفره رسایی که بی شباهت به خودارصایی ذهنی او نبود، بسنده کرد. حرف های بی سروته او بی شباهت به یک خودارضایی تلویزیونی نبود! پوریامین هم خیلی ذوق کرده بود و همیشه نگران وقت بود، گفت که خوب فردا تعطیل است و فعلا وقت داریم! دیگر افتضاحی که یامین پور به بار آورد، وقتی بود که خواست یک آیه را بخواند که وسطش ماند و نتوانست ادامه بدهد! بعد با التماس به رسایی نگاه کرد و کمک خواست اما رسایی هم که از چهره آشفته یامین پور تعجب کرده بود هول شد و به زحمت ماست مالی کرد. رسایی سبزها را چهار دسته کرد و یکی از آنها را یبز منحرف نامید و گفت که اینها از اول انقلاب هم بوده اند! بعد هم گفت که در جنگ جمل عده ای پول گرفتند، مثل حالا که عده ای پول گرفتند و گفتند که ما شاهدیم در زندانها تجاوز شده (جالب است که او نماینده مجلسی است که گزارش کهریزک را تایید کرده).

بعد هم با لبخند نفرت انگیزش برای تفرقه انداختن چندین بار تکرار کرد:"حالا خوشبختانه این نخبگان هم برگشتند . مثل شخص حر که  در عاشورا برگشت و کشته شد!"

دیگر نکته جالب این بود که برخلاف اظهارنظر دولت کودتا که تاکنون تظاهرات جنبش سبز را انکار می کرد، رسایی اعتراف کرد که: در نیویورک عده ای هرشب جلوی هتل ساعتها شعار می دادند!    






۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

درپی اظهارات دکتر اطاعت، "روبه فردا" از مناظره به معاشقه تبدیل شد!

چه معاشقه متعفنی هم بود. اظهارات احمقانه یار شفیق سعیدامامی حسینیان درباره استودیوی بی بی سی در ستاد موسوی یا حرف های بروجردی درباره افزایش ساعت پخش بی بی سی را مقایسه کنید با نکته سنجی های دکتر جواد اطاعت در مناظره قبلی که زاکانی را به "قال کیسینجرگویی" متهم کرد! یا جایی که به خصوصی سازی صداوسیما طبق اصل 44 اشاره کرد. اشاره او به آزاد بودن تجمعات طبق قانون اساسی، نه تنها زاکانی، که کل صداوسیما را گیج کرد و به تعطیلی یک هفته ای برنامه انجامید تا مناظره ها به معاشقه های معروف آخوندها بدل شود. قبلا قرار بود ولایتی و محسن رضایی برای ابرازارادت خود به آقا در برنامه بپردازند که به علت مصرف بالای ولایتی، برنامه عقب افتاد و دو نابغه دیگر آمدند!

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

باز این احمدی‌نژاد خواب‌نما شد!

دیروز تلویزیون بارها ورزش کردن یک‌ساعت و نیمی رئیس‌جمهور و هیات دولت در پارک پردیسان را نشان داد و کلی اسباب تفریح شد. بعد از آن‌هم دولت معروف به"دولت کار" که حسابی خسته شده بود، به محیط زیست رفت و احمدی‌نژاد در آن خوابی را که دیده بود تعریف کرد.خواب دیده بود که:" در جبهه که بودیم، وقتی می خواستیم با لودر گودال بکنیم و به یک درخت برمی‌خوردیم، کار را متوقف می کردیم..." یادتان باشد، بارها اشاره شده که احمدی‌نژاد هرگز پایش به جبهه نرسیده و به گفته قالیباف:" چنین آدمی اگر یک روز حضور درجبهه در پرونده اش داشت،تابه حال همه دنیا را پرکرده بود!" در آن‌زمان او احتمالا مشغول طراحی قتل دکتر سامی در تهران و کردها در اتریش بوده است.  

۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

حضرت آیت‌الله نوری همدانی راهنمایی فرمایید!

حضرت آیت‌الله، شرمنده‌ام که مصدع می‌شوم. من آدم سیاسی نیستم.فقط چون مرجع ما آقای صانعی اخیرا خلع شده و در تلویزیون ما به‌جایش هی شما را نشان می‌دهند، تصیم گرفتم سوالم را با شما مطرح کنم. آقایی که شما باشید، ما یک همشهری داشتیم که برخلاف اسمش پی‌جوی دانش نبود! این بنده خدا موقع تحصیل در فرنگ، دلداده دختر خانمی روس تبار از اهالی یونان به‌نام اولگا می‌شود و هرقدر از این دوشیزه می خواهد اسلام بیاورد قبول نمی‌کند. لاجرم ایشان بنا به مصلحت تقیه می کند، اما اسم یکی از صحابه حضرت عیسی را روی خودش می‌گذارد و می شود جناب جیورجیوس. کار روزگار را ببینید که یک بنده خدای دیگری که سلمان نام داشته و نویسنده مسلمانی بوده، توسط همین حضرت جیورجیوس به‌دلیل مرتد بودن موردتعقیب قرار می‌گیرد. پلیس منحرف فرنگ که مرتد سرش نمی شود، جیورجیوس را به گمان مسلمان بودن اخراج می‌کند. غافل از‌این‌که جیورجیوس ازین کار خوشحال هم می‌شود: او که صدسال دیگر هم نمی‌توانست درسش را تمام کند، در وطن می گوید که دکتر شده و به‌دلیل سوابق انقلابی و مذهبی، حرفش را می‌پذیرند. حالا بعد ازاین همه سال یک کافری پیدا شده و تقیه شریفه این همشهری ما را با سند و مدرکش روی رسانه ضاله اینترنت به‌صورت "اونلاین" گذاشته و علاوه‌براین‌که خواب و خوراک را از حضرتش گرفته، باعث شده ما هم ندانیم چطور صدایش کنیم: در کودکی به او کامی می‌گفتیم و در بزرگی جیورجیوس. حالا شما فکر کنید این همشهری ما نبوده؛ حکم شرعیش را اعلام کنید تا کفاره ای چیزی قرار است بدهد، زودتر بدهد و ازین عذاب وجدان رهایی یابد. با این‌کارتان چند خانواده را در روسیه، یونان و در وطن، از نگرانی درمی‌آورید. زیاده عرضی نیست. همشهری کامی جیورجوس  

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

آقای شریعتمداری، من شیفته آرامش شما شدم!

آقای شریعتمداری راست گفته‌اند که تا مرد سخن نگفته باشد، "راز هنرش نهفته باشد" واقعا هم بعد از حرف‌های دیشب شما در "روبه‌فردا"، من شیفته آرامش شما شدم. شما مثل آن پیرمردی که به‌دور از آبادی سر زمین پرت‌افتاده اش با گاو خیش می‌راند، آرام بودید. چطور توانستید به‌این‌خوبی به مغزتان استراحت بدهید و ازآن کار نکشید؟ به‌این‌خوبی بدون کارکشیدن از مغز، حرف‌های دیگران را مثل ضبط‌صوت تکرار می‌کنید و در سناریوی ذهنی‌تان همه را صهیونیست و امریکایی می‌خوانید. اما باید تمرین کنید تا درمقابل حرف ساده دیگران این‌طور هول نشوید و آرامش معروف تان را داشته باشید. وقتی شما راهپیمایی سبزها را بدون مجوز خواندید و کواکبیان هم تجمع میدان ولیعصر احمدی‌نژاد را بدون مجوز دانست، شما بیخود قاتی کردید و نمی دانستید احمدی‌نژاد کار خوبی کرده یا نه! البته مثل خود احمدی نژاد شما هم می گفتید که همه خارجی هستند و سندش هم موجود است!
خوب که فکر می‌کنم می‌بینیم بیخود شما به آرامش نرسیده‌اید؛ کسی که نه از اینترنت خبر دارد و نه از مطبوعات، نباید هم پیر بشود. حتی از مطالب چاپ‌شده در کیهان خودتان هم خبر ندارید! البته رمز آرامش شما در ادعاهایی است که مثل رییس‌تان احمدی‌نژاد که خودش را کارشناس همه‌جانبه می داند، می‌کنید. خوب عیبی ندارد که آدم ادعا کند کاری جز مطبوعات و خبر -آن‌هم در سطح بین‌المللی- ندارد، اما نتواند حتی اسم یک وب‌سایت را درست بگوید. من نمی‌دانم چرا می‌گویند شما بازجو بوده‌اید. آدمی با این آرامش مگر بازجو می‌شود؟ این‌که وسط مناظره ناگهان از کواکبیان پرسیدید که صریحا بگوید با موسوی است یا ضد او، که بازجویی نبود. یک سوال ساده بود ؛ آن‌هم با آرامش خاص شما!   

۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

احمدی‌نژاد با ارائه برنامه پنج‌ساله به مجلس نشان داد که جدا یک متوهم است!

مرد حسابی همه دنیا پیش‌بینی کرده‌اند به عمر حکومت چندماه بیشتر نمانده، آن‌وقت رفته‌ای برنامه پنج ساله نوشته‌ای؟


۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

آیت االهی نوری همدانی مشروط است!

این یعنی دیپلم ردی! یکی از دوستانم که در قم زندگی می کند، این را گفت. به این ترتیب است که اگر کسی به عنوان مرجع تقلید روی کره زمین نباشد، می شود از آیت الله نوری همدانی تقلید کرد، وگرنه تقلید ازو جایز نیست!

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

آقای بی بی سی از خواب بیدار شو، سبزها استادیوم را گرفتند!

یک ساعت ونیم از شروع برنامه‌های بی بی سی فارسی می گذرد و سه بخش خبری تا حالا داشته که شامل اخبار ورزشی هم بوده. اما حتی یک کلمه درباره حضور سبزها در سنگاپور نگفته! گوینده خبر فقط به نتیجه بازی و نحوه به ثمر رساندن گل ها اشاره کرده. انگار بی بی سی خوابش برده. اما امیدوارم خودش را به خواب نزده باشد که چنین آدمی را نمی شود از خواب بیدار کرد!