۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

شاهکار 20.30 دیشب در مصاحبه با آسیب دیدگان عاشورا!

دیشب 20.30 را نگاه می‌کردم و وسطش با عصبانیت کانال را عوض کردم. اما یکی از دوستان زنگ زد که کجایی که بمب خنده از دست رفت. خوشبختانه اخبار ساعت 9 شبکه یک و ساعت 10شبکه سه هم گزارش را پخش کردم و دیدم که دوستم راست میگفته! خبرنگار به‌سراغ مجروحان توی بیمارستان‌ها رفته بود. یکی می گفت: من سوار موتور از عزاداری برمی گشتم که یک عابر به موتورمن زد و بعد هم کتک خوردم(یاد دوستی افتادم که با کله زده بود توی دماغ یک نفر دیگرو توی کلانتری می‌گفت که این آقا با دماغش زده توی کله من!) اما از این جالب‌تر، فردی بود که خود را عزادار حسینی معرفی می‌کرد و معلوم بود از این قمه زن‌های حرفه ای محرم است. او روبه دوربین گفت:"من داشتم عزاداری می کردم که با قمه زدند توی سرم!"و توضیح نداد که احتمالا بعد از قمه زدن به خودش، او را  به بیمارستان آورده اند! خلاصه که این روزها 20.30 حسابی قاتی کرده !  

۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

خبرگزاری فارس اعلام کرد:قرآن را روز عاشورا سوزاندند، اما فیلمش هنوز حاضر نشده!

خبرگزاری فارس اعلام کرد به‌رغم تلاش های نیروهای متعهد صداوسیما فیلم سوزاندن قرآن در روز عاشورا هنوز آماده نشده. فیلم مذکور هم‌اکنون در کنار نرده های تراس خانه عزت‌الله ضرغامی-محل آتش زدن عکس امام خمینی توسط منافقین- درحال ساخت است.  

۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

گزارشی ویژه از تمرین برادران بسیجی برای مراسم !

این شعار را تمرین می‌کنند:
عزا عزاست امروز/روز عزاست امروز/خامنه‌ای رهبر پیش خداست امروز!


۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

آقای احمدی‌نژاد، جنگ جهانی اول یادت نره!

شنیده اید که احمدی‌نژاد امروزدر شیراز گفته:"خسارت هاي وارده به ملت ايران در جنگ جهاني دوم را از حلقوم استعمارگران بيرون می‌کشيم."!

آقا یکی به احمدی‌نژاد برساند که فقط جنگ جهانی دوم نبوده، یک جنگ دیگر هم قبلش داشته‌ایم. خسارات جنگ جهانی اول هم زیاد بوده. که باید از حلقوم دشمن بیرونش کشید. یک وقت از دست‌مان نرود! از ما گفتن بود.
  


۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

آقای "فارس نیوز" ادب یادت نداده‌اند؟

آدم به کافر و دشمن قسم‌خورده اش هم بعد از فوتش احترام می گذارد. شماها دیگراز چه قماشی هستید؟ یادتان نداده اند بزرگ‌ترین مرجع شیعه را باید "آیت الله العظمی" خواند؟ بعدش هم "آیت الله العظمی" صانعی، امینی و موسوی اردبیلی به‌ خانه "ایشان" رفته اند که حق ندارید با اسم کوچک از آن ها نام ببرید. اگر فکر می کنید با بی حرمتی به این عزیزان مردم که همگی مرجع تقلیدند و میلیون ها نفر از آن‌ها پیروی می کنند، به جایی می‌رسید، سخت در اشتباهید: حرمت‌شکن هرگز به جایی نمی رسد. بترسید از آینده نزدیک و روز پاسخگویی. به قول  شیخ اجل:"وای اگر از پس امروز بود فردایی"!.  .


۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

سوتی احمدی نژاد درمصاحبه مطبوعاتی دانمارک!

مصاحبه مطبوعاتی دیشب احمدی نژاد یک افتضاح تمام عیار بود. علاوه بر دروغ هایی که درباره جمعیت دو سه هزار نفری جنبش سبز گفت و با وقاحت خود را مردمی ترین دولت تعریف کرد - و البته سبب خنده حضار هم شد- و یا برای خط فقر یک تعریف احمقانه ارائه داد و نان شب را معیار دانست و نه خط فقر، یک سوتی بزرگ تر هم در حرف هایش بئود. او که خیلی بی ربط با سوالات پرسیده شده ناگهان درباره انرژی اتمی شروع به صحبت کرد، بین حرف هایش  درباره شفافیت ایران، ناگهان گفت: کشورهای اروپایی که همه‌شان در ایران جاسوس دارند! و ناگهان سکوت کرد و لبخند احمقانه‌اش هم نتوانست گندی را که زده بود، درست کند.  


۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

کفشم فدای جنبش‍!

آقا بردند...دیشب که رفته بودیم هیات، موقع برگشتن دیدم کفشم نیست. آقا آموزش درست به ما نداده بودند! هیات که فقط "یا حسین/میرحسین" گفتن نیست! البته من هم نامردی نکردم و با پای برهنه که توی کوچه می‌رفتم داد می زدم "یا حسین/میرحسین"!" بعدش هم که کسی چپ چپ نگاه می‌کرد، می گفتم "آقا کفش ما را دزدیده اند"،  و بعد زیر لب می گفتم"کفش‌دزدهای کودتاچی!" خلاصه که یک کفش طلب ما از جنبش!

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

اطلاعيه ناجا: ایام محرم زود بخوابید که مردم مریض دارند!

فرماندهی ناجا به هیات‌های عزاداری دستور داد:ساعت 9 شب بخوابید، مردم مریض دارند!
او همچنین از هیات‌ها خواست به جای یا حسین بگویند یا ابوالفضل!

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

مدرسه ها وقتی برف میاد تعطیل می شوند حوزه های علمیه وقتی تلنگ یکی در میره!

طلبه ها با دیدن یک تکه عکس پاره از تلویزیون، کلاس های حوزه های علمیه را تعطیل کردند. البته از کسانی که با دررفتن تلنگ شان کلاس درس را برای تجدید وضو تعطیل می کنند، چنین چیزی بعید نبود!

روز به روز بر تعداد امام جمعه‌های خنگ افزوده می‌شود!

قبلا برای تقریح روز جمعه باید از بیانات امام جمعه‌های شهرستان‌ها لذت می‌بردیم. اما حالا تهران خودمان را عشق است! به‌لطف انتصاب‌های جدید رهبر دو کمدین جدید اضافه شده‌اند که خنگی‌شان کلی اسباب تفریح شده. یکی صدقی است که از روی کاغذ هم که می‌خواند یارانه را شش یار رایانه می‌کوید تا کل صداوسیما برای درست کردن گندکاریش بسیج شوند. اما رقیب صدقی در خنگی احمد خاتمی است که اگر هم اسم خاتمی نبود هنوز امام جماعت روستا بود. احمد خاتمی در تقبیح پاره کردن عکس امام گفته است: "صداوسیما را قبول ندارید تلویزیون‌های خارجی هم که عکس پاره شده را نشان دادند و آن را هم قبول ندارید؟!" هرقدر هم بهش می‌گویند که چیزی به اسم ضبط تصاویر وجود دارد که با کمک آن همه می توانند تصاویر صداوسیما را ضبط و پخش کنندَ نمی‌فهمد. حتی وقتی می‌گویند اصلا خبرنگاران خارجی تا سه روز حق نزدیک شدن به دانشگاه‌ها را نداشته‌اند، قبول نمی‌کند. کردان که خدا رحمتش کند، همین روزهاست که احمدی‌نژاد هم عمامه‌به‌سر بشود امام جمعه تهران.

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

کل یوم عاشورا/کل ارض کربلا (یک شعار سبز دیگر)!

نمی‌دانم کدام شیرپاک خورده‌ای این حدیث را گفته. اما خیلی به‌دردمان می‌خورد! یعنی: هر روزی عاشورا و هر زمینی کربلاست! پس از همین حالا هم می‌توانیم سوت محرم را بزنیم! بعدش هم من مانده ام این همه سال ماه محرم بدون گفتن میرحسین" بعد از گفتن "یا حسین، چطور گذشته است!"

۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

سوتی جدید نجف‌زاده در پاریس: این بار فوتبال و لیونل مسی!

دیروز تقریبا در همه بخش‌های خبری افتضاح کامران نجف‌زاده در حاشیه مراسم توپ طلایی پخش شد. او رو به‌دوربین گفت:"می‌خواهیم بدانیم مسی درباره فوتبال ایران چه می داند!" و بعد یک جمله انگلیسی صدبار تمرین شده را از مسی پرسید: "شما درباره فوتبال ایران چه می‌دانید؟" و مسی هم گفت "نمی‌دانم!"
این نجف‌زاده مثل مراد و سرورش احمدی نژاد فکر می کند همه چیز ایران در دنیا بهترین است و زیباترین! نمی‌داند فوتبال دسته چندم ایران را حتی تماشاگران خودمان هم قبول ندارند و مدت‌هاست سکوهای استادیوم ها خالی است. چه برسد که مسی!
یادش به‌خیر زمانی می گفتند برای خبرنگار شدن باید از همه چیز و همه‌کس سردربیاورید و حتی وقتی می روید قصابی، نباید از
گوشتی که دورش روزنامه پیچیده شده هم سرسری بگذرید. حالا این نکته نشان می‌دهد که نجف‌زاده یک بیسواد است و متاسفانه حق دیگران را خورده و به پاس 4 سال فحش دادن به اصلاح‌طلبان و تحریف همیشگی حرف آن‌هاست که به پاریس رفته.

۱۳۸۸ آذر ۱۲, پنجشنبه

احمدی‌نژاد کاندیدای دریافت جایزه اسکار شد

اسکار بهترین بازیگر سال قرار است به احمدی‌نژاد اهدا شود. او دیروز توانست برای عمارت عالی قاپو، مسجد امام و دیگر بناهای میدان نقش جهان اصفهان که قدمتی بیش از200 سال دارند، یک ساعت بی وقفه سخنرانی کند و برایشان مسائل هسته‌ای مربوط به سانترفیوژها و طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را با دقت فراوان توضیح بدهد.

۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

آقای احمدی‌نژاد، چقدر حاضر بودی بدهی تا یک "سبز" باشی؟!

خودت را کشتی تا عکست به ‌مسخره‌ترین شکل در روزنامه‌های خارجی چاپ شود. بعدش هم چهارصدهزار دلار پول دادی تا در دانشگاه کلمبیا این‌طور تحقیرت کنند و به‌ریشت بخندند. حالا چقدر حاضری بدهی تا جای "سبزها" باشی و جزء ده کاندیدای مرد سال روی جلد مجله تایم قرار بگیری؟ البته خودت هم می‌دانی که این آرزو را با خودت به گور خواهی برد و هرقدر هم که با فحش دادن به اسرائیل و امریکا و حالا مردم ایران و یا با نشان دادن جای دوست و دشمن بخواهی خودت را مطرح کنی، عکس منحوست هرگز به‌عنوان مرد سال روی جلد تایم نخواهد رفت. حتما شنیده ای که برای اولین بار به‌جای یک شخص می‌خواهند یک جنبش را انتخاب کنند؛ با این حال فقط یک نفر هست که می‌تواند نماد این مردم سبز باشد که اگربخواهی بدانی کیست، باید تا محرم صبر کنی و بعد از شعار "یا حسین" اسمش را بشنوی!